
Ruim € 15.000 voor Stichting Make-a-Wish
AlgemeenHet bedrag is het resultaat van zowel de ‘30 van Zandvoort’ en de Runner’s World Zandvoort Circuit Run van dit jaar. “Het is nog nooit zo hoog geweest’, aldus Berendsen. De ‘30 van Zandvoort’, met iets meer dan 3.700 wandelaars, was goed voor maar liefst € 2.973, de rest kwam voort uit de sponsoring tijdens de Circuit Run (12.000 deelnemers), vrijwillige donaties en bijvoorbeeld uit de consumpties die in de Haltestraat bij de stand van de Rotary werden verkocht. Ook het parkeergeld op en rond het circuit kwam ten goede aan Make-A-Wish Nederland.
Meer hierover kunt u lezen u in de Zandvoortse Courant van donderdag 05 april (week 14)







