Parkeeractie aan de boulevards
Parkeeractie aan de boulevards Foto: zandvoortsecourant.nl

Parkeeractie aan de boulevards

Algemeen

Afgelopen week is eractie gevoerd om met name in de wintermaanden gratis te mogen parkeren op deboulevards van Zandvoort. De parkeerautomaten hadden een plakkaat opgeplaktgekregen waarop de wensen van een onbekend ‘actiecomité/persoon’ te lezen waren.

Net als in vervlogen tijden werden deze wensenopenbaar gemaakt en die kwamen slechts op één ding uit: Vrij parkeren in dewinter langs de Zandvoortse boulevards. Arlan Berg meldde de actie aan deZandvoortse Courant die de wethouder van Parkeren, Andor Sandbergen, om eenaantal antwoorden vroeg. De wethouder is stellig van mening dat de actie bijhem bespreekbaar is. “Iedereen kan bij mij komen voor antwoorden. Ik voeralleen beleid uit dat de gemeenteraad heeft vastgesteld.’

Meer commentaarkomende donderdag in de nieuwe editie van de Zandvoortse Courant.