
Hondenbezitters laten zich horen
AlgemeenLichte paniek was er onder de organisatie, want met zo een reusachtige opkomst was duidelijk geen rekening gehouden. De bijeenkomst was bedoeld om te horen wat er leeft onder de hondenbezitters. Duidelijk werd dat vooral het uitlaten van de dieren op het strand, de manier waarop (los of aangelijnd) en het weghalen van de uitwerpselen prioriteit had. Voorstellen vanuit de zaal voor meer vrijheid voor de honden werden met applaus begroet. Men vond dat de huidige APV in ieder geval leidend zou moeten zijn met een uitbreiding met niet-aangelijnd uitlaten op gezette tijden op het strand en bij slecht weer ook in het zomerseizoen.
Meer hierover leest u in de Zandvoortse Courant van donderdag 23 juni (week 25)





