Dronken man zorgt voor overlast op Raadhuisplein

Algemeen
Zondagavond even voor 20.30 uur hebben politiemensen een 56-jarige man uit Zandvoort aangehouden aan het Raadhuisplein. De man was onder invloed van alcohol en lag op een bankje. De man was op een eerder moment door agenten al verzocht om naar huis te keren en er was een taxi voor hem gebeld. Toen de man zich later op de avond nog steeds op het bankje bevond en hij al schreeuwend voor overlast zorgde, is hij aangehouden en overgebracht naar een politiebureau. Tegen de man zal proces-verbaal worden opgemaakt.