Komende week zullen een aantal Zandvoorters en hun vrienden met twee waterpompen naar de binnenlanden van Mali afreizen om daar in het dorp Koundou Soban een waterpomp te plaatsen. Deze pomp werkt op zonne-energie en is eventueel door de lokale monteur te repareren. Het geld voor deze actie is bijeengebracht middels diverse acties, waaronder een gala-avond in Mango’s Beach bar. De heren zullen maandag 2 november aanstaande om 10.00 uur vanaf cafe Anders in de Haltestraat vertrekken. Meer hierover leest u in de krant van 29 oktober (week 44).