28 juni 2017

Voorbereidingen British Festival

In Londen zijn de etalages bijna beroemder dan de winkels zelf. Grote warenhuizen maken van hun etalages ware kunstwerken. De trend is dat merken steeds meer focussen op het verhaal dat een product vertelt. En laat een bijzondere etalage nou een perfecte manier zijn om dat verhaal te vertellen. Daarom neemt een team excellente studenten van etaleursopleiding Nimeto zes Zandvoortse etalages onder handen om ze in Britse meesterwerken te veranderen.

De etalage van Sack Time wordt onder handen genomen

Nimeto is hét opleidingsinstituut van Nederland als het aankomt op vormgeving & styling, creatieve techniek en vastgoed & makelaardij. Om een Britse uitstraling van hoogwaardige kwaliteit te waarborgen werkt de organisatie van het British Festival samen met Nimeto. Zes van de beste studenten transformeren bij wijze van studieopdracht zes etalages van Zandvoortse ondernemers  

Een van deze excellente Nimeto-studenten valt extra op: Pien Hoveling is zowel Europees- (2016) als Nederlands (2016, 2017) kampioen etaleren. In oktober doet ze mee aan het wereldkampioenschap. De Britse etalages zijn vanaf 28 juni te bewonderen bij Kaashuis Tromp, Vlug Fashion, Cense Makelaardij, Beachim, Sacktime en C’est Bon.

Tijdens het ‘British Festival: in a great British tradition’, staat de Britse cultuur in al haar facetten centraal. Het festival is een verbreding van het bestaande British Race Festival en besteedt behalve de activiteiten op het circuit speciale aandacht aan het 140-jarig jubileum van Wimbledon en verschillende jubilea van het Britse Koningshuis.

Voor meer informatie over het ‘British Festival: in a great British tradition’ kijkt u op www.british-festival.co.uk of volgt u British Festival op Facebook (@BritishFestivalZandvoort), Twitter (@British_fest) en Instagram (@BritishFestivalZandvoort).

‚Äč

 

 



Deel dit artikel via:

facebook

Twitter

WhatsApp

Email