15 april 2017

Foto: Laurens Bosch

Wasdroger in de brand

Vrijdagmiddag, even voor 17.30 uur, werd de brandweer gealarmeerd voor een brand aan de Secretaris Bosmanstraat. Hierop zijn de spuitgasten met 2 tankautospuiten en de ladderwagen uitgerukt naar de plek des onheils. Bewoners van het pand ontdekten dat er brand was ontstaan in de wasdroger.

Zij hebben snel en adequaat gehandeld door de brandende droger snel naar buiten te verplaatsen. Door dit snelle optreden werd erger voorkomen. “Toen wij arriveerde, was er geen sprake meer van brand. De verbrande spullen lagen buiten en wij hebben hierop nog een nacontrole gedaan. De bewoners hadden wel rook ingeademd, zij zijn door de medewerkers van de ambulancedienst gecontroleerd maar hoefden niet mee naar het ziekenhuis”, aldus een woordvoerder van de brandweer.

‚Äč

 

 



Deel dit artikel via:

facebook

Twitter

WhatsApp

Email