15 november 2016

Bloemen leveren een kapitaal voor onderzoek op

In de maand oktober heeft Albert Heijn Pink Ribbon, de organisatie die het onderzoek naar borstkanker en projecten op het gebied van behandeling nazorg en langetermijneffecten van deze vreselijke ziekte financiert, gesteund met een boekettenactie. Van ieder verkocht Pink Ribbon boeket ter waarde van € 10 ging er € 2,50 naar Pink Ribbon.



Vol trots overhandigde Marit van Egmond van Albert Heijn in het nieuwe filiaal van de grootgrutter op de Grote Krocht een cheque van maar liefst € 105.000 aan een afvaardiging van Pink Ribbon. Een fantastisch bedrag werd bij elkaar gebracht door tienduizenden in klanten in heel Nederland die een speciaal Pink Ribbon boeket kochte.

In Zandvoort nam de directeur van Pink Ribbon, Marc Albert, de waardevolle cheque zaterdag in ontvangst. De opbrengst van deze actie komt ten goede aan onderzoeken en projecten op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker. Albert Heijn Zandvoort wil iedereen bedanken voor zijn of haar bijdrage!



Deel dit artikel via:

facebook

Twitter

WhatsApp

Email